onsdag 8 juli 2009

The results are in amigo

Resultatet av loppisracet blev drinkunderlägg med obcena bilder på. Kom förbi och drick en öl så ska ni få se! Var grymt sugen att köpa en 60-tals fåtölj som behövdes klä om men insåg att jag inte skulle få plats med den i vår lilla etta. Söråker visades sig vara mer än vad namnet avslöjar och gav oss en uppenbarelse vid namn: "Holmö brygga". Ett grymt trevligt café/restaurang där jag käkade en räkmacka. Synd att jag inte tog med kameran. Det var nice. Vi rundade av med en liten birstatur. Robin hann bli uppraggad av någon tysk som erbjöd hans "guld"ring och "guld"armband i utbyte mot bensin.

Har hur som helst nyss varit på en lägenhetsvisning för en drömlägenhet. Min 60-tals fåtölj skulle få plats i den. Jag gillar den. Hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar