lördag 8 augusti 2009

Barr i mina brallor

Har legat vid sidsjön hela förmiddagen och läst. Vattnet var grymt varmt, vågade mig i trots min mer styrkta tro att det finns blodiglar i sjön. Kommer dock på mig själv med att småhata vissa barn. De skriker och skvätter sand och är allmänt osympatiska. För någon dag sedan när vi var på fotbollsmatch satt det även ett barn bakom mig som metodiskt sparkade med sina fötter in i min stol. Har noll stubin för sånt. Ska snart gå och duscha av mig halva nackstaskogen som hamnade på min kropp då jag tänkte ta en genväg genom skogen hem från sidsjön. Mistake. Slutade med att jag kom från stigen och var tvungen att kryssa genom tät barrskog och miljöer som såg ytterst fästingvänliga ut. Ska visitera min kropp nu. Grillning ikväll med Bella mfl. kanske. Jobb senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar