tisdag 12 maj 2009

Cleaning one o one


Man vet att man städar på riktigt när man har "Rent hus" hemsidan uppslagen på datorn samtidigt som man städar. Hm eller betyder det bara att det var jätteäckligt innan? Har i alla fall använt mig av den mest fantastiska metod när det kommer till ugnsrengöring. Jag tvivlar på att någon är intresserad men jag tänker på grund av min egen entusiasm dela med mig av tipset ändå.. Man tar alltså såpa och lite vatten och dränker in ugnen i det, sätter ugnen på 100 grader och väntar i 20 minuter. Nä ugnen sedan svalnat torkar man ur den! Allt lossnar direkt! 

Snackade igår äntligen med min goda väninna Yvonne som jag hängde mycket med i Verbier. Nice. Hoppas hon kommer på midsommar. Det är hur som helst hon på bilden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar