torsdag 14 maj 2009

Malin = Bra pensionär

Har snart ätit upp min blandpåse som jag köpte av en snäll herre från Hemglass. Dubbelnougat är förjävla gott. Har hängt med Lina hela dagen. Tillbringade hela förmiddagen med att sitta i en park och konstatera att jag skulle bli en otroligt bra pensionär. Sedan gjorde jag korvstroganoff till karln och ägnade sedan kvällen åt att vara med Lina igen. Så there you have it Bildjournalister, vatten på er kvarn, grafikerna har inte gjort NÅGONTING vettigt idag. 

Modegrejen imorgon. Hmm

3 kommentarer:

  1. jag skulle också bli en grym pensionär!

    SvaraRadera
  2. Hell yeah att du skulle Tob!

    SvaraRadera
  3. Sen när slutade det vara vettigt att sitta i parker och äta glass? Det enda vi grafiker gör är vettiga saker, ta tillbaka det där!

    SvaraRadera