onsdag 24 juni 2009

PAUS

Har varit hemma i över en vecka för att ta hand om THE cat, Linus alltså. Päronen har varit på Rhodos så jag var tvungen att klappa och pussa den odräglige i en vecka. Katten är omänsklig. Både Johan och Yvonne kan intyga att Linus kan ta sig in genom dörren även fast den är stängd. Johan vaknade mitt i natten av att katten skrek framför hans ansikte, trots att vi försökt eliminera detta med stängd dör. Det hör dock till historien att djuret har en tumme som egentligen borde likställa den med en apa.

Midsommar var grym hur som helst. Den firades ute i norrlands skärgård i en stuga med både bastu och badtunna. Mkt naket blev det så jag bjuder inte på några bilder.

Idag har jag legat vid ån i Sundsvall och läst hela dagen och ätit jordgubbar. Vid fem mötte jag upp med Johan och Mattias och käkade på Olearys och drack öl. Bella och Johan kom senare. Öl och trevligheter. Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar